2007-04-16

Aj aj aj aj.

Jag har inget internet. Därför har jag gått till biblioteket när Joel ändå tupplurar. Slipper störa honom och slipper ha tråkigt. Skitbra!

Ikväll vill jag äta pizza, precis som igår, i förrgår och dagen innan det. Imorgon ska jag tatuera mig igen. Plö, det är liksom bara toppen av isberget, de här 2½ timmarna jag ska sitta i stolen. Jag vill att hela skiten ska vara klar nu, men men. Jag hoppas allt är klart och perfekt inom ett år i alla fall. Helst i höst. Allra helst idag. Smärta är inte min bästa kompis, även om det verkar som det.

NÅVÄL, som man säger. Nu ska jag låna filmer. Sen ska jag gå och väcka karln, han sitter uppe på nätterna och bloggar, men det betyder inte att han kan sova hela dagarna. :) Puss!
(Första gången jag gjorde en smiley i ett blogginlägg. WOAH.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad blir det för en tatuering?

Hannah sa...

Två blommor... Öh, du får se!

Johell sa...

Jag har världens tuffaste flickvän. :)