2007-04-09

Oops! Did I say it out loud, did you find out? I wanna have your babies, get serious like crazy.

Jag vet inte ens vad jag ska säga, men jag säger något med risk att låta som en riktig tjej. Fast i det här fallet tänker jag vara så mycket tjej att ni aldrig har sett på maken.
Det är tomt och ensamt. Jag måste erkänna att jag haft lite ångest över röran vi orsakat här, men nu när jag städat känns allt fruktansvärt tomt. Och jag som gillar att kunna sträcka ut mig åt femton håll i sängen, kommer faktiskt sakna dig när du ligger så nära att jag trillar ner.
Men jag har din tröja här, och jag ska lukta på den och sova med den ända tills du är här igen. Och även fast jag vet att du kommer på fredag så känns det så fruktansvärt länge. Fyra nätter ensam. Fast jag får se fram emot min födelsedag imorgon och min fest på fredag då både du, Emma och min älskade Avie kommer vara där. Perfekta kvällen, helt klart.

Jag tycker så mycket om alla de små sakerna du gör. Som när du sköljer av tallriken när vi ätit, eller hur du pillar mig i naveln och på fötterna fastän du vet hur mycket jag avskyr det. Jag tycker så mycket om att du aldrig ger mig någon anledning att tvivla på dig. Jag tycker så mycket om dig överhuvudtaget. Måste sova lite. Inte för att det inte är värt det att vara trött när jag faktiskt fick vara med dig hela natten och bara sova lite lite kanske tre timmar, utan för att jag inte kan hålla ögonen öppna mer nu.

16 kommentarer:

Lilith sa...

Åh! Jag sitter här och ler för mig själv. Blir glad av att läsa att ni haft det så bra. Hoppas nästa fredag blir om möjligt ännu bättre.=)

Hannah sa...

Blir det ännu bättre så vet jag inte vad jag gör. :D

Nostalgia sa...

vad fint :) jag vill också sova med nån :o

Hannah sa...

Du kan komma hit och sova med mig. Jag är ensam!

Johell sa...

Aw, gumman! Det här är det finaste jag läst i mitt liv. Gud, vad jag vill tillbaka! Snart älskling, snart! Puss

Hannah sa...

Jag sa ju att du skulle ha hoppat av den där bussen! ;D Puss!

Lilith sa...

Blir det ännu bättre får ni köpa sånt stammis-resekort på swebus eller sj ^^

Hannah sa...

Jag ska köpa SJ så jag får åka gratis! Värt. ;D

Nostalgia sa...

fast jag vill helst sova med en karl som har snopp, liksom. helst stor.
men annars kan jag ta dig :)

Hannah sa...

Jag har en stor snopp. Den är rosa. :(

Lilith sa...

Haha, det gör du helt rätt i! Rosa snoppar är inte att förakta, har en vän som har en spygrön.^^

Nostalgia sa...

haha.. jag har också en sån. den är kall.

Johell sa...

... Vad gör ni med det här superfina inlägget? :)

Hannah sa...

Sarah: Jag hade aldrig slutat skratta om jag skaffade en spygrön. :D

Jennie: Värm den i micron. :(

Joel: Puss!

Nostalgia sa...

jag gillar inte mikrovärmd mat

Hannah sa...

Du är så kräsen.