2007-08-26

Sämsta helgen ever.

Det var jävligt kul att ha Ava här. I fredags blev det jag, Joel, Ava och Anton som drog ut på krogen. Kul ända tills jag kräktes. Hela lördagen mådde jag illa och ville dö. Trodde såklart att jag var bakis på något sätt, men när jag igår kväll, på vår inflyttningsfest inte hade blivit bättre blev allt skit. Följde med Ava och Felicia ner på Skeppan, kom dit med hjärtklappning och ett illamående som inte var av denna värld. Efter en timme fick jag nog och kräktes i ett gatuhörn. Sen ringde Ava sjukvårsrådgivningen och de sa att jag skulle åka in till akuten p.g.a diabetesen. Vi ställde oss i taxikön och Joel gick och frågade hon som stod först om vi skulle kunna få ta hennes taxi och få mig till sjukhuset. Det fick vi inte. Så vi stod i taxikön ett tag tills Joel ringde 112. De skickade ambulans. Jag fick komma till sjukhuset snabbt, med ett blodsocker på 30. De gjorde massa tester, däribland ett graviditetstest för att utesluta att jag var gravid. Det var negativt, men positivt för oss, haha. Tillbringade natten på sjukhuset. Kräktes en gång i timmen och har knappt sovit alls. Idag fick jag nog när Joel kom och skrev ut mig själv. Jag mår bra nu, så jag orkade inte stanna kvar. Nu ska jag duscha, och kanske klippa av sjukhusarmbandet.

4 kommentarer:

Nostalgia sa...

men gumman :( kraaaam

Peter sa...

Jag hatar din diabetes. Jag vill snitta loss den med en skalpell och sula till ett splatt i närmaste betongvägg.

Hannah sa...

Jenn: KRAM!

Peter: Jag är inte ett sån stort fan själv heller, faktiskt. :(

Anonym sa...

Önskar jag var hos dig så jag kunde ge dig en stor KRAM.